Stránky

pondělí 6. května 2013

Praha a mnoho inspirace na internetu...

Ahoooojky, jak se máte jaký jste měly víkend?...Já klidný samí učení a příprava na soutěž, na které jsme byli dneska :) Bylo to super ráno v půl 8 jsme měly sraz před školou a jely jsme do Prahy miluji Prahu....co vy taky máte rádi Prahu? Takže dneska Praha a zítra zase škola, ale co dneska byla sranda akorád jsem dost utahaná běhání sem a tam a ten stres je děsný..Ale zvládli jsme to :)
Dneska jsem brouzdala po internetu a jelikož se mi líbí styl kde jsou samé hroty a jelikož to opravdu obdivuji řekla jsem si že bych si mohla pořídit takovouhle fajn podprsenku, nevím jak Vám ale mě se tohle líbí děsně, sehnala jsem si i tvar podprsenky co je na fotce podprsenka číslo jedna, teda spíš jsem donutila maminu aby mi jí dala za jinou, protože tuhle podprsenku jsem nemohla sehnat, mamina si přijede a má jí na sobě...Takže jsem smlouvala tak dlouho než povolila :D tohle jsem prostě já...je to výhoda i nevýhoda mít stejnou velikost jako mamina, většinu oblečení mi bere, a já jí to oplácím nejlepší je když mi nadává že si kupuji furt kabelky a boty a pak si to chce půjčovat :D tohle miluju ale co bych pro maminku neudělala, když mám jenom jí, je to moje všechno :) A jaký máte vztah s maminou vy? Taky dobrý? Já mám tedy jen jí, otec s námi není ale zase má mamina dobrého přítele, který je moc hodný :) A má jí rád což je moc dobře :)
Dneska jsem projížděla i stránku kde, se většinou nechávám inspirovat nějakými těmi obrázky, co bych mohla třeba ještě vylepšit na pokojíčku nebo se nějak namalovat, upravit nebo ráda koukám co tam většina holek má na sobě za oblečení, holky jako já tam najdou opravdu mnoho inspirace :)
Většina z Vás tu stránku určitě zná >> http://weheartit.com/ 
Je tam plno inspirativních obrázků, a je tam toho opravdu mnoho že se jich můžete utlouct stejně jako já, furt je tam něco nového a tu stránku mám opravdu moc ráda :) A co vy ? Znáte jí ?:) Máte jí rádi ?
Taky se Vám líbí anglicky psané smsky? Mě hrozně přijde mi to hrozně roztomilí, ale ani nevím proč když to vidím v češtině, tak je to taky hezký ale jen to jaký to má pojem ta smska, ale takhle když se to i píše a vypadá to krásně.. nevím asi jsem divná ale má to takovou krásnou pointu ♥ prostě jsem už asi tim posedlá, ani sama nevím proč :D
A v poslední řadě jsem se nechala inspirovat tady tím týpkem, který je mimochodem dost kus !!! Love it !! ♥ Má pěkný vlasy i styl, ale tu cigaretu by jsi mohl odpustit, navrhovala jsem takový styl příteli že by to chtělo změnu vzhledu on je kus sám o sobě, ale tohle si myslím že by mu dost slušelo, tílko buď uplé džíny nebo ty džíny jako jsou ty nasrávačky :DD a vans boty k tomu nebo conversky, ale jako to tílko je taky mimochodem dost dobrý já sama si kupuji pánské tílka v Hmku, protože se mi líbí takový ten Bike styl ♥ Což u kluků je mnohem hezčí než u holek, kord když kluk nosí kulicha a nebo kšilta :) Líbí se Vám také?:) Mě hrozně...
Pro dnešek už asi konec, dneska jsem fakt už utahaná a zachvíli nejspíš půjdu taky do hajan, protože toho dneska mám až nad hlavu a zítra mě čeká studijní den..takže toho budu mít dost i zítra akorád ve středu bude klid, když je svátek, jak ho budete trávit vy? Já asi budu relaxovat doma v posteli s plyšákem a koukat na filmy, chci si dát maraton prci, prci prcičky..zbožnuju ty filmy třeba dál na táboře nebo nahou míli, bych mohla koukat furt hrozně mě to baví kord když koukám na ten tábor, malý Stifler je fakt k sežrání i když se chvílema chová jak hrozný debil, ale opravdu sladkej ♥

4 komentáře:

  1. ty mas tusim rada apple a stárbaks :D inak nikde nemas moznost kde sa ta da sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo apple miluji ale nemohla bych ten telefon asi mít i když bych moc ráda, a stárbaks jsem nikdy v životě neměla, ale chystám se na to, je někde v Praze kam pojedu takže ho určitě vyhledám a koupím, bohužel no bydlím poblíž kde jen cross :DD

    OdpovědětVymazat
  3. V Praze bydlím a miluju to tady, i když si od ní kolikrát ráda odpočinu :) .. S těma SMSkama tě naprosto chápu, mám to stejně, taky se mi líbí víc v AJ :D Ale nejen SMSky, prostě celkově ten jazyk je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  4. opravdu?? Tak to ti to dost závidim já bych v Praze mohla být furt někdy zajdeme spolu na Stárbaks ne ?? :DD Já bych tam nejradši chtěla bydlet, hrozně moc jezdám tam za tetou bydlí tam jsem tam moc ráda minulí léto jsem tam byla na víkend, dopoledne jsem se nasnídala a lítala sama po praze a na zličíně hlavně miluju to klidně i kdybych tam měla ject sama tak si to užiju protože tohle mě hrozně baví tam být a všechno procházet od náměstí po zlíčín až dál a dál :) Někdy spolu můžeme zajít :DD

    OdpovědětVymazat