Stránky

pátek 3. května 2013

teď to bude spíš taková Recenze....snad se bude líbit...

takže to vezeme od mé/vaší levice :D dneska jsem jela do práce, která je moje zároveň praxe a šla jsem si něco i pořídit abych nejela domů s prázdnou, takže si myslím že chápete mojí situaci :) Takže začneme BALEA je to maska na obličej, limitovka kterou jsem objevila jelikož miluju vůni maliny a vanilky vzala jsem si jí abych nějak oskoušela i masky nikdy jsem je totiž nepoužívala, až si jí budu nanášet napíšu i výsledek jaký máte vy zkušenosti s Balea maskami?:) Já jsem s jejich výrobkama docela spokojená stojí to pár kaček, a pomáhá to líp jak drahý věci co nakoupíte tak snad poslouží i maska :) Dále je vedle toho hned krém na ruce s vůni manga ♥ nádherná vůně nemužu se jí nabažit, ale pár lidem co jsme zjistila to dost smrdí a jelikož mám dost suché ruce tohle mi v tašce opravdu chybět nemůže :) Hned pod tim to gepardí ♥ to je jakoby stojan na svíčky, miluju svíčky a ještě k tomu tohle s gepardíma vzorama, nesměla jsem to tam nechat a stálo to opravdu málo, což jsem se dost divila, ale udělalo mi to radost :) A hodně velikou ...Dále pod tím jsou svíčky co mi mamina koupila, ví že je miluju a nemužu se jich nabažit :) Ráda to doma cítim tu vůni z těch svíček, nejraději mám jahodové, vanilkové a lesní plody a pak takové ty exotické :) takže mi mamina dala 100 procentní radost ♥ A navíc to voní jak žvýkačky což je fakt super takže perfektní vůně do pokojíčku :).. Paak sklenice, o které jsem už psala v článku, že si jí chci koupit a napsat na to dreams a wishes, kam se budou házet papírky :) a nemusím je tam házet jen já :) K tomu jsem si rovnou pořídila i písek, který je na levé straně pod Balea je bíli a hodně sypký což jsem chtěla, abych ho do toho nasypala, aby to nějak vypadalo :) takže se k tomu perfektně hodí a ještě si musím kopit nějaké fialovo- řůžové papírky ♥ snad to bude vypadat pěkně, co myslíte vy?:) Budu ráda když mi zdělíte na tohle názory co si o tom myslíte, je to takové DIY :) A jako poslední KONEČNĚ PODKOLENKY !! ♥♥ Sehnala jsem tam kde jsem si myslela že budou, a to je KIK ten nikdy snad nesklame a jsem ráda že za 4 páry jsem dala směšných 50kč a ještě k tomu jsou to jednoduché podkolenky v jednoduchosti je dneska krása:)
Tak to by bylo asi všechno z čeho mám radost + jsem si ještě v jednom second handu koupila takovou tuniku se zajímavými vzory já na to jak jsem malinká tak to mám i jako šaty, jestli budete chtít přidám někdy dýl fotku protože jsou pohodlné a krásně se nosí....
Tak to bude dneska už asi všechno ohledně tutoho, možná ještě něco přidám :) Budu ráda když mi zdělíte Vaše názory, abych se nějak ispirovala a jestli se Vám to líbí co si tady plánuji budu ráda za všechno :) 

4 komentáře:

  1. Balea věci mám ráda celkově, jsou levné a řekla bych dobré! Používám některé výrobky často! :)
    A masky jsou fajn! Měla jsem nějaké ovoce naposled)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už jsem si je taky oblíbila, dneska jsem si nanesla tu masku a voní mi obličej po 4 hodinách furt :) Je to fakt prima, vidět tu cenu a ještě k tomu tu kvalitu ♥ Já mám malinu s vanilkou mám za to, je to nějaká limitovka :)

      Vymazat
  2. Jojo, taky to prokládám právě ještě nějakým tím posilováním na jiné partie a doufám, že nějaká ta změna nastane :D
    Značku Balea moc nenakupuji, ale jednou jsem si právě chtěla vyzkoušet tu masku a výsledek bych hodnotila jako pozitivní, i když jsem často četla, jak to holky štípe atd. :/ A ten nápad s "takovým DIY" (:D) je skvělý, rozhodně originální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si myslela že to bude šmejd od Balea ale musím říct že z toho vyšli jen pozitiva:) Krásně to chladilo, což doufám že mělo ale žádný vyřázka se mi neudělala takže je to fajn :)
      Jééé a moc děkuju už to mám i hotové zítra přidám fotku jak to vypadá :)

      Vymazat