Stránky

pátek 10. května 2013

denní nakupování love it ! ♥

Haaaaaaalloo,
jak jste se měly, já moc dobře byla jsem na praxi jen dva dny, a uteklo to celkem rychle teď od pondělí do školy kde mi půjde o všechno takže si musím vylepšit pár známek, bude to fofr no :) 
Dneska spíš jen ukážu co jsem si předběžně tak koupila za poslední 2 týdny, ale většina byla spíše za tuten týden :) Včera jsme s maminou byli v Plzni nakupovat, a byli jsme v super zoo, a byla tam hrozně příjemná prodavačka která mi dovolila si dát na ruku malého Chameleonka, byl fakt roztimilej, jak já bych ho chtěla a hlavně to byl príma chameleon furt někde lezl a prozkoumával prý :D Byl fakt sladkej, mamina ta se bála nechápala jak si tohle mužu nechat dát na ruku, ale vždyt to nic není :) Líbí se Vám Chameleonci ? 
Obrázek číslo 1 nahoře od Vás nalevo....
Jsou to džíny (které jsem koupila v Tescu v tom F F, v dětské velikosti šla jsem si je jen zkusit a byli mi tak jsem si je vzala, šedivé džíny jsem scháněla opravdu dlouho..Pak tričko Fisbone(jsem zvědavá na tu kvalitu NY)v zádu je průhledné a krajkové moc pěkné na léto:) a svetr z Teranovi ♥ Jsem si řekla že růžový svetr ještě nemám tak jsem si ho vzala, tak snad bude slušet protože já si věci nikdy nezkouším já je rovnou vemu, jen u džín ty si zkoušet musím:)
Obrázek číslo 2 nahoře napravo....
Deštník o kterém už jsem psala, díky bohu že jsem si ho koupila, díky němu už jsem mockrát nezmokla:D...A Kabelka kterou jsem moc chtěla, kde jsou hroty jsem nemocná ♥
Obrázek číslo 3 dole nalevo...
Syoss řada condicionéru na vlasy, nevím začla jsem si šampony požívat a s tím i kondiconery...Jak to máte se Syoss vy? Používáte?...A Balea sprchový gel, který fakt krásně voní a mýdlo na ruce s Malinou ♥....
Obrázek číslo 4 dole napravo...
Snad nejlepší lampička co jsem kdy měla, ona to tak neni úplně lampička ale svítí mi to růžnýma barvičkama a je fakt skvělá, moc jsem si jí zamilovala, svítí mi přes noc a je pěkný jak to mění ty barvičky a ještě je to skvělí doplněk do pokojíčku:)...
Tak to je všechno co jsem si koupila, ale jestě to neni všechno určitě si budu chtít ještě něco pořídit, jako jsou červený Converse :( Ty bych moc chtěla a nebo když už tak aspon ty černé nemuseli by to mít ani tak Conversky prostě plátěnky a hlavně aby byli červený, chtěla bych je i s hrotama, ale někdy se mi líbí jen klasika, a jak to máte vy co si chcete ještě pořídit ? :) Máte něco co by jste rádi koupili?.:)

9 komentářů:

  1. Conversek není nikdy dost, takže bych si ráda koupila další, asi klasické černé :)..To by mě zajímalo, jestli ty červené s hrotama seženeš nebo budeš dělat DIY :).

    Malamacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla jen jedny a to jsem je do týdne dodělala, takže na ně budu muset dávat bacha a jo viděla jsem conversky s hrotama ale jen na ebay, a to jeste nevim jak se objednává protože jsem si tam ted vybrala i kryt ale musim počkat až to kamarádka bude objednávat a pak jen čekat jsem řikala že bych si je rovnou i objednala, a zase když si koupím cinversky nechci je těma hrotama ničit to radši koupím nějaké obyčejné plátenky a tam je dám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. jo, já vím :) akorád by mohla být o trošku větší ale je to snad nejlepší kabelka co jsem kdy měla a hlavně je s hrotama!!:DD ♥♥

      Vymazat
  4. Tady se někdo mááá <3
    Zvu tě na Primark-Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proč bych se měla mít? :DD Jen jsem to docela nepochopila, co tim myslíš :D nemysli to špatně jen se ptám :)
      A ráda se zapojím taky tu budu mít brzo Giveaway :)

      Vymazat
  5. I já si nedávno koupila džíny v F&F. A co bych si chtěla koupit? Mintové šaty :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat