Stránky

neděle 12. května 2013

víkend pryč, peklo začíná theee end schoool

yuuuuumi, yuuuumi ♥♥
dneska ráno se mi absolutně nechtělo z postele, proč ? důvodem je moc učení a moc uklížení -_- opravdu to nemám ráda, a nikdy mít ráda nebudu. Včera jsem kvůli otázkám k závěrečkám byla vzhuru zhruba do 1 ráno, i když jsem šla spát kolem 10 probudila jsem se a šla se prostě učit, stejně jsem nemohla spát a taky jsem toho moc nenaspala...ale to mi nějak nevadí jsem unavenější ale není to na mě moc znát stejně jsem do těď nic neudělala :D jen jsem se šla totálně přejíst k babičce na oběd a musela jsem si jít koupit silonky, protože jsem tak geniální a nevydrží mi na nohou víc jak den -_- jsem na tohle fakt expert ....:D

musim si sehnat kryt na telefon a jelikož jsem chtěla nějaký šílený tak králíček to nejspíše vyhrál, akorád to musí kamarádka objednat z ebay.com protože já tam registraci nemám a ani bych nevěděla jak to objednat natož jak to zaplatit na tohle jsem totálně levá ..-_- ale jako pěkně mě to štve mají tam oprabdu nádherné věci, a já musim čekat na kamarádku kvůli svojí neschopnosti neumím anglicky takže se dost bojim a hlavně je to tam na mě hrozně složitý, ale možná že kdyby mě s tim někdo naučil že to bude lepší ale to už je zase o věci jiné..:) Co myslíte vy, je králíček super? :) Já z něj budu mít hroznou radost...Konečně jsem taky něco takovýho sehnala na Samsung, všechno jen na Apple ale nic na Samsungy a když tak jen na ty nejnovější leze mi to na nervy samý Apple, ano hrozně bych ho chtěla, ale bohužel setřím pomalu :D Takže to bude na dlouho...Ale co, jednou snad a to si kryty mužu kupovat do aleluja :D
takže dneska to vidím tak že ted budu odpočívat pak něco málo uklidím a pak se zase vrhnu na učení popřípadě přidám ještě článek a zaspamuju instagram :DD Taky se mě mužete ptát zde
Popřípadě že by jste něco chtěli vědět ráda Vám odpovím na cokoliv :) Budu se moc těšit, a v týdnu se můžete těšit na soutěž, kterou pro Vás udělám ...
Bay bay  yuuuuumi ♥♥ 

6 komentářů:

  1. Tak to ti nezávidím... uklízení, bože to nenávidím -.-" Ten kryt s králíčkem je roztomilý ^^~ Taky jsem uvažovala že bych si něco koupila Ebayi ale nevím jak bych to provedla, a navíc k tomu nemám moc velkou důvěru o.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne právě proto mi to objednává kamarádka:) a objednám jich několik aby jsem si to nekupovala jen kvuli jednomu krytu mají tam pěkný a jelikož ten telefon mám dost poškrábanej tak mi to příjde vhod:D

      Vymazat
  2. ja chcem taký kryt na mobil s uškami :/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježííš ta holčička je kouzelná!:)

    OdpovědětVymazat