Stránky

čtvrtek 2. května 2013

dobré ráno, je paráda neprobudit se s pocitem že musím jít do školy....

líbilo by se Vám v tomhle spinkat ať už s drahou polovičkou, nebo bez? Mě teda rozhodně ANO ! ♥ Spinkala bych v tom moc ráda >_<
ráno jsem se probudila s tím že nemusím do školy, řekla jsem si paráda ale na druhou stranu bych tam radši i byla kvůli známkám, blíží se mi závěrečky a dost se toho bojím :/ Kdo by se taky toho nebál že, už jednou jsem se k nim nedostala takže teď je to otázka života a smrti :/ Ale tak snad se mi to povede a já budu moct už v klidu spát, protože na prázdniny si budu muset sehnat brigádu, i když opravdu nevím kde ale snad si něco najdu hrozně ráda bych dělala za barem ale na to jsem prý moc malinká nojoo 159cm, jsem opravdu prcek ale tak dneska existují i stoličky takže by to snad takový problém nebyl :D
takový můj ranní outfit, pohodlný a praktický miluju pohodlné oblečení co můžu nosit doma...Ale štvou mě ty podkolenky, ráda bych nějaké konečně chtěla sehnat ale buď se mi to prostě nedaří nebo je mají ale které se mi opravdu nelíbí, zase typická já nekoupím si to dokuď se do toho nezamiluji :D fakt šílený....
omlouvám se i z ten bordel za mnou budu si muset dneska pořádně uklidit pokoj, abych na sebe zase mohla být pyšná že tam mám pěkně uklizeno, ale bohužel jen na nějaký určitý čas, dneska jsem se rozhodla si někde koupit pěknou sklenici, a napsat si do ní wishes nebo dreams ♥ (viz foto)
každý máme nějaké sny a mám je i já a myslím si že je to i skvělí doplněk co se týče pokojíčku :)
Nevím mě se to docela dost zamlouvá a ráda si svoje sny budu psát někam kde budou takhle v bezpečí, proč taky ne že? Sny jsou to nekrásnější co máme, rádi sníme o nemožném nebo o tom co se stalo a rádi si to připomeneme, já jako holka myslím na různé věci ráda si připomínám krásné chvíle které jsem s někým strávila, protože na tohle člověk myslí strašně rád ♥ Budu doufat že se mi nějaký ten sen splní, a nemusím tam házet sny jen já ale kdokoliv přítel, mamina kdokoliv :) Jelikož s mojí drahou polovičkou máme stejný sen, tak to bude asi první papírek s nápisem co tam hodíme :) A budeme doufat že se nám ten sen jednou splní, samozdřejmě Vám ho neprozdradím protože by se nám to potom nemuselo splnit, sny se prozrazovat nemají:) 
dneska bych moc ráda udělala nějakou soutěž, ale nevím jestli jí stihnu ale večer by tu už mohla být :) Bude se hrát o bžunda věci, už je mám i připravené :) Takže si myslím že to za to stojí ale uvidíme....




6 komentářů:

  1. Ten ranní outfit je super!! a já si taky musím sehnat brigádu.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je jen takový ranní obleček nic závažného:) když jdu do města tak je to horší :DD ale to se nějak zvládá :)

      Vymazat
  2. taky potřebuju doopravit pár předmětů, protože mi chybí známky a taky chci už v klidu spát a nestresovat se jestli to stihnu nebo ne:-D jsme na tom stejně:-) já už brigádu mám, budu v kavárně od 17. června měsíc (je to povinná praxe/brigáda co zařizuje škola) a taky můžu jít ještě dělat do mekáče ale moc se mi do toho nechce:-D chodí tam moc známých, ale peníze se hodí,tak budu ještě přemýšlet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi povídej taky bych se nechtěla stresovat kord když by mi hořelo víš kde :DD Jéé tak to ti dost zavidim brigádu v kavárně? to bych byla nejraději :) jooo v mekaci je to fajn aspon se to odnaučíš jíst jak řiká kamarádka protože je to fakt kentus to tam prý dělají, ale ted jde o to jestli to jíš nebo ne:DD tak známí by jsem nějak neřesila, prostě peníze jsou peníze :D

      Vymazat
  3. ten super pocit znám, když nikam ten den nemusím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi povídej, ale stejně když jsem nešla do školy tak do práce kde mám jakoby praxi takže stejně jsem někam musela jít a ještě k tomu z donucení, je někdy blbí mít za šefovou vlastní mamku:DD

      Vymazat