Stránky

pondělí 20. května 2013

takže jsem si zase pro jednou udělala velikou radost...♥

Omlouvám se na to že jsem tu nebyla, je konec školy a já se musim učit a ještě k tomu chodím do práce :D Fakt pecka, dneska jen taková taková čím jsem si udělala radost:) Všechno dneska objednané z ebay.com za primitivní ceny takže jsem fakt ráda že jsem si to objednala, a teším se až mi to příjde :)

Psaníčko/Peněženka..která bude určená k závěrečným zkouškám k šatům, miluji takový styl cena cca 100kč
podprsenka s hroty ♥♥♥ po které jsem toužila nejvíce akordá budu doufat že jsem trefila velikost ale uvidíme dělala jsem to podle tabulky tak snad mi popřeje štěstí :DDD
Kryt alá králíček ♥ 
ted už je čekat teším se ♥



2 komentáře:

  1. hele a nemohla bych tě poprosit o objednání té podpry?:OO peníze bych ti poslala poštou, jelikož ještě nevedu účet a právě ji všude hledám..

    OdpovědětVymazat